5.9.10

Köy Hayatı

Köydeyim,
Burada sokak lambası yok.
İyi oldu aslında, yıldızları gördüm,
Gerçek ışığı gördüm.

Köydeyim,
Burada şehir kokusu yok.
Buram buram toprak, buram buram ağaç kokuyor,
Has kokuyu duydum.

Köydeyim,
Burada insanlar gülmüyor.
Eksikliğini, yokluğunda hissettim gülmenin.
Gülmeyi özledim.

Köydeyim,
Sen şehirde de, burada da hayatımda değilsin.
Gene de eksikliğini, köyde hissettim.
Seni özledim.

Köydeyim,
Burada şehir aktiviteleri yok,
Zaman düşünmekle geçiyor.
Konuşmaların, sıcaklığın, karşılaştığımızda bana koşusun aklıma geliyor,
Kafayı yiyorum.

5 yorum:

  1. şiirde yetersizsin. aktivite ne demek atlas? saçmalmışsın.

    YanıtlaSil
  2. O an etkinlik yerine aktivite demeyi tercih ettim. Yorumun için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. köy çok güzeldir, iyi ki bunu gördün...

    YanıtlaSil
  4. bence sondan bi önceki ve son kıta çok güzel

    YanıtlaSil
  5. tabi burada şehir aktiviteleri yok dışında

    YanıtlaSil

Sen ne düşünüyorsun?